jennysochlinneasresa

Alla inlägg den 2 november 2014

Av jennysochlinneasresa - 2 november 2014 04:25

Idag har vi haft en så slapp dag. Det behövdes. Regn och rusk hela dagen.. Vi startade med en slömorgon vid tvn, sedan brunch i form av Cathys recept på finska pannkakor + blåbär och bacon. Konstig mix men lyckad!

Sedan aktiverade vi oss och åkte och kollade in en secondhandshop, jag hittade två smycken och Linnea en tröja! Efter det åkte vi på bio, som för övrigt var jättefin och stolarna bred&bra, man kunde luta sig bakåt i dem. Ahhhh. Vi såg filmen the Best of Me, åhh jag grinade så mycket på slutet..

Efter filmen åkte vi hem och där degade vi i soffan och beställde hem pizza. Galet god pizza. Skämtar inte.

Till efterrätt blev det pop-tarts men s'mores "smak". Mums!

Snart går jag och lägger mig. Ändå är klockan bara halv tolv, men man blir trött av att inte göra något och äta mycket.
Godnatt!!
/Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linnea & Jenny i USA 1 månad, woop woop

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards